حفظ اموال و اماکن توسط همه

 اساتید ، دانشجویان و کارکنان محترم دانشگاه پیام نور مرکز اهواز:


همه ما به عنوان عضوی از مجموعه بزرگ دانشگاهی شرعا و قانونا موظفیم نسبت به حفظ و نگهداری اموال موجود در دانشگاه کوشا و فعال باشیم.


 

            


 

بر همین اصل لازم است در صورت وجود هرگونه نقص و مسئله ای در اموال و اماکن دانشگاه ، موارد را جهت رفع به مسئول مربوطه یا اداره حراست و یا مدیر امور عمومی و اداری ساختمان مربوطه اطلاع دهیم.

 

حفاظت فیزیکی علوم و تحقیقات.............حفاظت فیزیکی علوم و تحقیقات


 

از مهمترین موارد موجود در راه حفظ فیزیکی اموال و اماکن توسط شما عبارتند از:
۱- اگر کلید کلاس ، اتاق یا سالن محل کار شما در اختیارتان گذارده شده و یا به شما تحویل گردیده، لازم است هنگام خروج در بین ساعات کار و یا در پایان کار و کلاس، حتماً درب آن را قفل نمایید. سرقت اقلام و اجناس و آسیب های وارده به اسناد و اوراق اداری از شایع ترین اتفاقات پیش آمده است که به سبب سهل انگاری اساتید ، دانشجویان و کارکنان در قفل نمودن درب کلاسها، اتاقها یا سالنها بروز می یابد و گاه باعث وارد شدن صدمات جبران ناپذیر به واحد می گردد.


 

            


 

۲- اگر در محل کار یا دانشگاه محل تحصیل شما کپسول آتش نشانی وجود دارد لازم است جهت استفاده مفید از آن در مواقع اضطراری، نسبت به چک نمودن دوره ای کپسول از حیث ۲ مورد ذیل اقدام نمائید و در این راه با مدیر امور عمومی و اداری ساختمان در ارتباط باشید و همکاری نمایید.

  • سالم بودن و مشخص بودن نوع کپسول..

 
              ....
 

  • داشتن شارژ و همچنین تاریخ اعتبار شارژ


 
                                            



نکته مهم ۱: علائم و رنگ های کپسول های آتش نشانی را همواره به خاطر داشته باشید.

نکته مهم ۲: اگر برای منزل یا خودرو شخصی خود نیز کپسول آتش نشانی تهیه نموده اید، لازم است به موارد فوق الذکر توجه و جهت ایمنی هرچه بیشتر آنها را رعایت نمایید.

 

               


 

۳- اگر در محل کار شما کولر (گازی پنجره ای، گازی اسپیلت و آبی) وجود دارد لازم است حتماً نسبت به نصب حفاظ ایمنی نرده ای و همچنین انجام سرویس دوره ای آن به مدیر امور عمومی و اداری ساختمان اطلاع دهید.

 

                    ..........



 

۴- اگر در محل های حساس از قبیل آزمایشگاه، کارگاه ها، بایگانی اسناد، انبارها و اماکنی از این دست مشغول به کار یا تحصیل هستید، لازم است بر روی پنجره های اینگونه اماکن حفاظ ایمنی نرده ای نصب شود. لذا مراتب را حتماً به مدیر امور عمومی و اداری ساختمان اطلاع دهید.


 

                        

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر