اخبار
بیانیه اداره روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اهواز در روز 13 آبان

بسم الله الرحمن الرحیم 

 
روز سیزده آبان که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی از حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان مهین اسلامی است. در این روز دانشجویان انقلابی در امتداد خون شهدای دانش آموز و دانشجو، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت طاغوت زمان را در هم شکسته و فریاد ظلم ستیزی را طنین انداز نمودند.

روز سیزده آبان از سوی امام خمینی(ره) انقلاب دوم نامیده شد تا یادآور کوتاه کردن دست استکبار از ایران اسلامی باشد.
روز بزرگ سیزدهم آبان بیانگر مسئولیت پذیری جوانان و نوجوانان و به ویژه دانش آموزان در تداوم انقلاب باوری و انقلاب یاوری هست و این تجربه گران سنگ استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی هم بر دوش معلمان و دیگر اصحاب علم می نهد تا همه را به این حقیقت رهنمود سازد که با تکیه بر تعهّد، تخصص و دانش همراه با ایمان، راه امام راحل و شهدای عزیز را با گسترش تعلیم و تربیت اسلامی ادامه دهند.

کشور ما همواره سرشار از جوانان و نوجوانانی است که با درس گرفتن از مکتب انسان ساز اسلام، آمادۀ همه نوع فداکاری در راه مردم و میهن خویش هستند. به عنوان آخرین نمونه، می توان از عروج شهادت گونۀ علی لندی، قهرمان 15 سال ایذه ای نام برد که در اوج ایثار و فداکاری جان خود را برای نجات انسان دیگری فدا نمود.  اداره روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اهواز : ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید، این روز بزرگ را خدمت تمامی دانش آموزان ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان شهرستان باوی تبریک عرض نموده و برای آنها آینده ای توام با موفقیت و بهروزی مسئلت می نماییم.  
 
*اداره روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اهواز*
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر